COVID-19 Update

Thank you for your partnership as we navigate these unprecedented times together

novembre 10, 2020

Dear Valued Customer,

As the coronavirus continues to spread and governments and societies around the world are introducing new precautions and initiatives to protect their people and the economy, we would like to provide you with an update.

 

Predicting what comes next

At Radiometer, we continue to monitor the impact of COVID-19 closely, and our commitment to put life first and maintain our critical deliveries, while keeping you and our colleagues safe, remain our top priorities.

While it is difficult to predict what comes next in the outbreak of the pandemic, we are proactively leveraging the learnings from the early stages of the outbreak and are working closely with our suppliers to plan and secure future deliveries and to ensure the right prioritization from their side. This will allow us to react swiftly if needed.

 

Upholding deliveries

Overall, we have taken a very careful and considerate approach throughout the entirety of the pandemic and have done our outmost to ensure we can continue to keep up our deliveries.

Amongst other things, we have had a strong focus on protecting critical positions in our manufacturing facilities, mandating associates not directly involved in production to work-from-home to reduce the potential exposure. Furthermore, we have introduced health and safety measures on-site such as social distancing, physical separation of teams and shifts, face masks and additional cleaning.

As a result, we are currently not experiencing an impact of COVID-19 on our ability to deliver and as such we generally encourage that your orders reflect your current need. If we see a significant increase in demand, we have plans to ramp up production where possible. You are always welcome to contact us if you see a spike in your demand.

 

Thank you for your partnership

As you know, our collaboration and work patterns have changed as an effect of COVID-19, but it is important for me to stress that we remain at your disposal.

Thank you for your partnership as we navigate these unprecedented times together. We are monitoring the situation closely and are prepared to deliver products without disruptions to the best of our abilities. Please reach out if you have any questions - we are here.

 

Sincerely,

Radiometer Benelux BV

 

Frans van Es

General Manager

 

 

November 10, 2020

 

Les cookies sont utilisés sur ce site

Utilisation des cookies
Confirmez votre compte avec Radiometer

Veuillez entrer une adresse e-mail valide

CONTINUER
En envoyant votre e-mail, vous acceptez la politique de confidentialité sur les données
Radiometer utilise Microsoft Azure AD pour authentifier l'accès client. Si vous êtes déjà enregistré, vous serez redirigé vers Microsoft Azure AD pour vous authentifier avec vos identifiants Microsoft Azure AD.
Vous êtes déjà enregistré
Radiometer utilise Microsoft Azure AD pour authentifier l'accès client. Si vous êtes déjà enregistré, vous serez redirigé vers Microsoft Azure AD pour vous authentifier avec vos identifiants Microsoft Azure AD.
Merci

Nous vous enverrons bientôt une invitation par e-mail pour vous enregistrer à l'aide d'Microsoft Azure AD.

Radiometer utilise Microsoft Azure AD pour authentifier l'accès client.
Désolés

Il semble que votre e-mail ne soit pas enregistré auprès de nos services

Radiometer utilise Microsoft Azure AD pour authentifier l'accès client. Si votre e-mail n'est pas enregistrée chez nous, cliquez sur CONTINUER. Nous vous guiderons tout au long du processus de connexion.
Nous vous avons déjá envoyé précédemment un email d´invitation

Merci de cliquer sur le lien 'Démarrer' présent dans l´email afin de finaliser la procédure d´enregistrement

Radiometer utilise Microsoft Azure AD pour authentifier l'accès client.
Désolés

Nous n'avons pas été en mesure de traiter votre demande en raison d'une erreur de communication

Désolés

Il semble que ce compte n'ait pas accès au portail

Radiometer utilise Microsoft AZURE Active Directory pour fournir un accès sécurisé aux documents, ressources et autres services sur notre portail client pour nos clients et partenaires.

Si votre organisation utilise déjà AZURE AD, vous pouvez utiliser les mêmes identifiants que ceux dont vous vous servez pour accéder au portail client de Radiometer.

Principaux avantages

  • Possibilité d'utiliser les identifiants Active Directory existants
  • Expérience Single sign-on (authentification unique)
  • Utilisation des mêmes identifiants pour accéder à des services futurs
  • Demander l'accès

    Vous recevrez une invitation par e-mail pour accéder à nos services une fois votre demande approuvée.

    Une fois que vous acceptez l'invitation, et à condition que votre organisation utilise déjà AZURE AD, vous pouvez utiliser les mêmes identifiants que ceux dont vous vous servez pour accéder au portail client de Radiometer. Sinon, un code secret à usage unique vous sera envoyé par email pour se connecter.